ماهک رضانیاماهک رضانیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماهک رضانیا

بچه ها من یک ماهه شدم

1390/10/2 21:12
نویسنده : روزبه رضانیا
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من آمدم . اول بگم که من یک ماه و 3 روز دارم و تو این یک ماه گذشته کلی براتون از خاطراتم گفتم . یادم نبود که بگم همون اول آذر ماه من داراری شناسنامه و هویت شدم و بابا روزبه برام شناسنامه گرفت و همچنین دفترچه بیمه که اگر خدای نکرده مریض شدم بتونم برم دکتر و از بیمه مسخره ایران استفاده کنم .

تو این یک ماه من سه بار حمام کردم و مثل همیشه ..خوردم و خوابیدم و خدمو خراب کردم .. 

چهارشنبه 30/09/1390 که من یک ماه و 1 روز داشتم شبه چله یا شب یلدا بود که من و بابا روزبه و مامان فاطی برا شام و دور هم بودن و به جا آوردن مراسم شب یلدا رفتبم خانه عمو علی و خاله شیلا .

خیلی خوب بود و خوش گذشت کباب خوردیم انار خوردیم و میوه آجیل و خیلی باحال بود . ولی من همش خواب بودم و فقط اولش چند تا عکس گرفتم که تو فیس بوک حتما دیدید. بازم براتون میزارم ببینید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)